Pil, Anne Sofie og Anna

søndag den 15. maj 2011

Søskendeweekend

Det her indlæg er skrevet fredag d. 13. (!) 2011 omkring kl. 17:32 - men Blogspot var da nede, så jeg har først haft mulighed for at poste det nu.

Jeg er sindssygt nervøs lige nu. Helt vildt. Min søster, som fyldte 12 år her for en måned siden, sidder lige nu i et InterCity-tog helt alene! Eller, det vil sige, hun følges med Oline og Ole, som er Myndes søskende på henholdsvis 13 og 14 år. Men min søster har aldrig mødt nogen af dem før, det var egentlig bare for at have nogen at følges med, for min mor ville ikke sende hende af sted alene… hun har aldrig siddet i en bus eller et tog alene før, ikke engang i små fem minutter eller noget som helst. Og nu har hun altså begivet sig ud på en 3 timers lang rejse fra København ned til mig på Langeland, for i denne weekend er det søskendeweekend.

Måske nogen kan forestille sig, hvor forpint jeg føler mig. Jeg har helt ondt i maven og sådan noget. Jeg er bare så skide nervøs. Og jeg ved jo godt, at det sikkert er uden grund, men jeg kan huske første gang, jeg tog den lange tur (med hele to skift og enkelte steder, hvor man skulle gå fra et punkt til et andet!) – og jeg var altså 14 somre – og jeg var pissehamrende bange for, at noget skulle gå galt. At jeg missede et tog, eller glemte at stå af på det rigtige stoppested. Jeg kan bare virkelig leve mig ind i hendes sted, og det piner mig, og jeg synes, at hun er siiiindssygt modig! Får kuldegysninger ned af ryggen, når jeg tænker på det. Puha.

Jeg tror, jeg ringer til hende om lidt. Bare for at høre hvordan det går og om hun er okay.

(Men udover al denne nervøsitet og bekymring, så bliver det sgu nok en fantastisk indholdsrig og dejlig weekend!)

(Nårh ja, for resten, så de der heste ved møllen i onsdags, igås? De var virkelig sure og den ene sparkede endda efter mig. Fuck jeg blev bange. Jeg har aldrig set en hest sparke før. Lortehest.  Øv.)

(OG FUCK MAN, LINE KNUTZON ER HER!!!!!!!!!!!!!!! Hun har en Wikipedia-side om sig selv, har været kærester med Martin Bryggman, og har medvirket i en film sammen med OVE SPROGØE!!!!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar