Pil, Anne Sofie og Anna

mandag den 4. april 2011

Hov hov, du

Det kommer til at blive noget krimskrams, kan jeg mærke, hvis jeg skal skrive om Norgeturen nu. Det har jeg slet ingen motivation til, og jeg har allerede i et godt stykke tid nu (10 dage?) lidt af en form for skriveblokade, tror jeg… jeg har nemlig heller ikke haft overskud til at skrive breve og sådan noget. En anelse deprimerende, egentlig, men ikke noget der rigtigt har rørt mig.

Hvad jeg i virkeligheden prøver at sige, er, at jeg vil udskyde mit blogindlæg om LE’s sindssygt vidunderlige, fantastiske, uforglemmelige og oplevelsesrige skitur til de norske fjelde. Imens jeg samler mig overskud, vil jeg ellers blogge om hvad jeg nu har lyst til. Det er uden tvivl det nemmeste, og det, der føles mest oprigtigt for mig.

For resten, slukkede I lyset den 26. marts? For det gjorde min familie, og vi hyggede os gevaldigt med et slag ludo!

Knus Luffe. :]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar