Pil, Anne Sofie og Anna

mandag den 14. marts 2011

Et mislykket forsøg på at motivere mig selv

Nu skriver jeg fedtebrev. Sidder ved mit spisebord herhjemme og overfor sidder min mor med sin bærbar og arbejder hjemmefra. Og nu tager jeg mig sammen! Jeg har taget noter og alt muligt for at det skulle være nemmere at komme i gang. For jeg ved jo godt, er man først gået i gang, så kører det bare, ikke? Ligesom smør. Eller hvad man nu siger. Gwargh! Min mor spørger mig konstant, "Er du gået i gang med at skrive? Er du gået i gang, Louise?" og jeg svarer, pibende og ikke særlig overbevisende, "Jo, ja... ja da..." Om meget snart skal jeg til lægen og vaccineres, og jeg skal også tilbage på skolen på et eller andet tidspunkt, så det er jo ikke fordi jeg har al den tid i verden, jeg har brug for... nu tager jeg mig fandeme sammen! For helvede.


(Undskyld.)


Jeg burde virkelig ikke blogge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar