Pil, Anne Sofie og Anna

mandag den 14. marts 2011

En god dag

JAAAAERRRRRRRR, jeg er færdig! Helt færdig med det brev der, og har endda også fået det sendt (over mail)! En kæmpe byrde er blevet løfter fra mine skuldre! Hvor er det vidunderligt! Og nu… vil jeg give mig til at håbe. Jeg vil ret så gerne ind på Det fri, ser I.

(Lidt stresset med det her blogindlæg, hvor jeg skal være på Hovedbanegården om en time for at nå mit tog, og jeg skal lige have pakket til skiferien i næste uge først... så i virkeligheden har jeg slet ikke tid til der her... nå, whatever!)

HIHI, jeg kunne ikke rigtig overskue turen hjem til Langeland med diverse toge og busser, men Rejseplanen har for en gangs skyld været rigtig flink ved mig, og givet mig den nemmeste tur med ét tog og to busser – og jeg skal ikke engang gå fra et bestemt busstoppested til et andet, ikke en eneste gang! Det har jeg ikke oplevet før. Jeg føler mig ret heldig!

Bedre er, at min mor har vist kæmpe storsind og generøsitet, så hun har købt mig chokolade og müslibarer til turen. Og hun har endda også købt en helt masse makrel, så jeg kan få lækre makrelmadder med! OG OVEN I DET, har hun købt lilla og orange gummistøvler og farverige sokker til mig! Jeg er næsten ved at tude af glæde! Elsker virkelig min mor, det kan jeg ikke lægge skjul på.

Men allerbedst er det, at Signe fra skolen gav mig et ring i dag, og fortalte, at hun også var hjemme i dag, og om vi ikke kunne følges hjem til Rudkøbing. Næh, hvor er hun dog dejlig! Nu bliver det i hvert fald ikke en dårlig eller kedelig tur. :]

Jeg kan virkelig mærke, at i dag – det er en god dag!

Knus Luffe :]

1 kommentar:

  1. Lækkert, lækkert indlæg Luffe!
    Dejligt at rejseplanen for en gangs skyld have en nem løsning til dig - Sådan noget elsker jeg også selv :).Og skønt med læksi chokolade og müslibarer til hjemturen :D. Mums.. mums :).

    Du gør mig altid i så godt humør med dine finurlige indlæg ! :).
    Forsæt endelig din gode stil !

    Kys L.K. (Igen)

    SvarSlet