Pil, Anne Sofie og Anna

tirsdag den 22. februar 2011

Mut?

Ved ikke. Føler mig lidt, tjaeh, melankolsk i dag. Det er meget lang tid siden, jeg har haft det sådan. Synes egentlig, at det enten har været pissefedt eller lidt over middel sådan med min trivsel lige siden jeg kom tilbage i december. Jeg har lidt en idé om hvad vemodigheden skyldes, men det er slet ikke noget seriøst. Jeg bliver stadig i denne weekend for at lave pandekager til de andre lørdag morgen (har nu også fået tilladelse og sponsorering fra køkkenet, så det kører ganske smertefrit indtil videre), for det er slet ikke sådan, at jeg har brug for at komme hjem. Jeg er mere sådan lidt gwaargh-det-er-tirsdag-og-vi-har-terminsprøver-og-jeg-fik-det-forkerte-ben-ud-af-sengen-i-morges-men-ellers-er-jeg-ok-agtig-trist. Hvis I forstår hvad jeg mener. Men selvfølgelig skal der også være plads til sådan nogle dage, jeg brokker mig heller ikke. Man må tage det sure med det søde.


Forresten gik matematik i dag ret godt i sammenligning med mine forventninger. Det er mest problemregningen, jeg gruer for - den var lidt ond og ikke særlig skånsom mod stakkels lille umatematiske mig. Nå, men hvad er det værste der kan ske? Vi skal jo ikke bruge prøverne til noget alligevel.


Rollespil funker også - min karakter er stadig alkymist og skal hedde Birk. :] Glæder mig lidt. C:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar