Pil, Anne Sofie og Anna

søndag den 30. januar 2011

Og vi stener

Ah! De sidste tre dage har været enormt sommeragtige, og jeg kan ikke andet end at blive glad! Lige nu sidder jeg på Sirius 2 (alene, faktisk…), lytter til fuglenes sang og nyder solens første forårsstråler i mit ansigt. Så længe man ser bort fra det lag sne, vi har, så er det så godt som forår allerede. (:

Denne weekend har jeg tilbragt på skolen. Omtrent 30 elever har vi været, og det har været virkelig stenet, men dog hyggeligt. I fredags ryddede vi op og gjorde (lidt) rent, hvad vi i dag har tænk os at fortsætte med. Og så var der X Factor og ellers kan jeg egentlig ikke huske, hvad jeg lavede… jo! Jeg tog ned til Fakta fem minutter før lukketid sammen med Effer, og så købte vi stort ind af deres tilbudsmarabou. 6 danske kroner var yndlingschokoladen sat ned! Så vi købte et par plader for 18 kr. stykket (I skulle bare vide, hvor økonomisk bevidst man bliver, når man går på efterskole!)
Lørdag stod på god morgenmad, Spirited Away (Chihiro og Heksene) med Pil, og mega meget ”nørdning” af online tekstbaseret rollespil… hæhæhæh. Om aftenen havde skolens fællesaktivitetsudvalg FFF arrangeret Danmarksindsamlingsfest, så vi samledes i Nordstjernen (mit klasselokale) og så Danmarksindsamling på storskærm, åd chips og drak saft, og så legede vi både limbo, stoledans og stopdans. Og en af os fik tilmed lov til at ringe ind med de sidste 350 kr., vi ikke havde fået sendt ind endnu, så Tone fik snakket lidt med Karin Mortensen. Og vi sang Afrika-sangen for hende. Selvom jeg ikke vidste hvem hun var, før nogen fortalte mig det.
Søndag… har indtil videre bestået af mokost og kedsomhed foran en computerskærm. Ja. Det er sådan set det – men der er jo masser tid endnu til at have det sjovt! I aften kommer resten af skolen hjem, deriblandt AnneSofie og Anna. Og så er det i morgen, vi tager hul på de intense forestillingsuger! Det bliver stressende, men garanteret sjovt! Så i dag skal det lige tjekkes, om jeg nu også kan mine replikker.

Og jeg vil poste et brev. Hvor ville jeg dog ønske, at jeg havde overskuddet til at gå ned til den røde postkasse i byen med det… øv. Og så skal jeg i bad. Søndage, altså. SKAL de være så besværlige nogengange?

Knus Luffe!

1 kommentar:

  1. Hej søde Loui :D

    Ser du har fået dig noget nyt kløvertapet, det kan jeg lide :D Jeg kan faktisk bare godt lide din blog! Bliv ved med at være den søde, glade, dejlige Louise vi alle sammen elsker og holder af! Det kan vi lide :)

    Kram fra Ida - som gerne vil besøge dig, men stadig ikke har tjekket kalenderen -.-' .. Stupid Ida..

    SvarSlet