Pil, Anne Sofie og Anna

fredag den 14. januar 2011

Epidemi!

Er vi de eneste, der har mærket det? Er vi de eneste, som dag for dag har mistet flere og flere elever, der er bukket under for sygdommen?

INFLUENZA! - eller noget der minder om - har ramt os. Som en mur i ansigtet. Lidt efter lidt er antallet af sygemeldte elever og lærere steget drastisk. Tirsdag var det 25, onsdag var vi oppe på 38, torsdag var det vist nok 48 og i dag, fredag, var vi 55 syge elever og lærere. Så bliver det altså ikke mere syret! ... I hvert fald ikke for mig.

Udover det, så skete der faktisk i dag noget ret så fantastisk: Min mor blev færdig med hendes MPA, en masteruddannelse, og graduerede med et flot 7-tal fra Copenhagen Business School. Jeg er så stolt af hende! Hun har knoklet sig igennem studiet og er endelig færdig. Det er dejligt!

Og... her til aften har jeg kedet mig, så jeg tog en (alt for lang og tidskrævende) personlighedstest! Som man kan fremvise på sin blog, så nu kan I lære mig lidt bedre at kende, hæhæh.



eller



... Puha, hvor er jeg dog bare stenet lige nu. Måske skulle jeg gå i seng?
(Men forresten, det der med funktionel, der er jeg nok lidt mere æstetisk... jaer.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar