Pil, Anne Sofie og Anna

mandag den 24. januar 2011

HOV -

- Der blev du vel nok forskrækket! ... Eller noget, ja. Fordi i går aftes, da jeg kedede mig gevaldigt og var for træt til at gå i seng, besluttede jeg mig for at slå tid ihjel ved at lave et nyt design på min blog! Det gjorde jeg så, og dette er det endelige resultat. Jeg er selv ret tilfreds med det, tøhø. C:

OG VED I HVAD? Den lykkebringende baggrund har allerede vist sig brugbar - i fredags opdagede jeg, at Rysensteen Gymnasium havde lukket for tilmelding til alle deres besøgsdage, så jeg havde pludselig ikke noget at lave mandag (i dag). I går aftes tænkte jeg så, hmm, jeg kan ligeså godt sende en mail og komme på venteliste. Til en besøgsdag. Hvorfor ikke? Det var jo forsøget værd, så det gjorde jeg. (Og så var det her, jeg lavede designet på bloggen om og fik firkløverbaggrunden). I morges kl. 8, da jeg lå og halvsov, blev jeg ringet op af en kvinde, der spurgte mig, om jeg ikke kunne komme på besøgsdag på Rysensteen i dag! Så på en halv time kom jeg op, fik tøj på og kom afsted med toget.
Desværre var Rysensteen ikke noget for mig, men alligevel synes jeg, at det er ret fedt, at min blogbaggrund bringer held... hæhæhæhæ...

Det dejligt heldige billede øverst her på bloggen viser mine tre skønne roomies, når de er bedst! Fra venstre har vi Pil, Anne Sofie og Anna. Billedet er naturligvis taget af MIG, og de hader det alle tre, men jeg elsker det højere end noget andet! 8D

(Og fordi jeg har lyst til det, nedskribler jeg lige de grove træk i Sirius 3's historie! Håhåhå!)

Historien om Sirius 3
Fire vidt forskellige personligheder fra henholdsvis Faaborg, Frederiksberg, Nørrebro og Gentofte sat på samme værelse. Alle med stærke holdninger og fordomme om hinanden. Stort set intet til fælles med hinanden, men alligevel endte det med at Mette, Anna, Anne Sofie og Luffe fik et godt værelse stablet på benene. Alt imens de dag for dag fik pyntet mere op på værelset med plakater, go-cards og lyskæder, blev de tættere og tættere. Men i efterårsferien blev Mette enig med sig selv og sin familie om, at efterskole desværre alligevel ikke var noget for hende. En uge senere tog hun afsted, og pludselig var vi kun tre på det store firmandsværelse med hems. I de første par uger var det meget hårdt, selvom Sirius 3 efter dette knyttedes meget og efterhånden som mørke november fløj forbi, fik Luffe det svært med sin plads i fællesskabet. Heldigvis kom skønne Pil dem til undsætning, og så var der igen fire fantastiske piger på det fantastiske Sirius 3. Herefter begyndte værelset for alvor at beklæde væggene og bjælkerne med farvet papir, skægge himstregimser, lysende kæder, store flag med fredserklæringer og andet hurlumhej. I slutningen af december droppede Luffe alligevel ud af skolen, men tilbage var hun efter én enkelt weekend - og nu lever Sirius 3 årgang 10/11 forhåbentligt atter lykkeligt til deres dages ende ved hjælp af alle fire nuværende beboere; Anna, Pil, Luffe og Anne Sofie!

HURRA! Go' mandag aften!
- Luffe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar