Pil, Anne Sofie og Anna

mandag den 13. september 2010

Værelsesoprydning

... Er noget værre noget! Vi har det både mandag og fredag, men det er ligesom om, der ikke rigtig sker noget mandag... det er sikkert også fint nok, at vi bare gør rent én gang om ugen, ikke? Vi er lidt dovne nu, nemlig... tihi.

Så imens Anna og AnneSofie er smuttet, sidder Cleo og råber af skærmen hvorpå hendes Simmere fra Sims 2 ikke vil gøre som hun siger, og vi skråler med på Man in the Mirror som spiller på mine små højtalere, og jeg er tæt på at falde ned af stolen grundet for meget rokken i takt til musikken.

Men udover at vi ikke får lavet en pind i dag, så er det normalt ubeskrivelig dejligt efter man har fået ryddet op. Gulvet er støvsuget og vasket, bordet er (nogenlunde) ryddet og tørret af, hylderne ser acceptable ud og man kan rent faktisk se, at vi har to vindueskarme.

Om fem minutter skal jeg til matematik, som er et fag jeg er begyndt at nyde. Af en eller mærkelig grund. Jeg har altid hadet matematik og jeg er temmelig dårlig til det, men nu er jeg kommet herned, og kan konstatere, at det for første gang i mit liv er blevet mit yndlingsfag. Så det er jo bar' skønt!

Farveller og hav en fortsat god mandag, oui? C:
- Luffe. n__n

3 kommentarer:

  1. Hvad hedder efterskolen :)?

    SvarSlet
  2. FANTASTISK. :D
    Vi taler ikke om værelses-oprydnings-rengørings-dimsen, vi taler om din skønne blog. c;
    Du og din blog har lige skiftet en trist, halvkedelig og meget våd fredag om til en herlig dag! Og blæst min sidste efterskoletvivl langt væk. Jeg vil på efterskole. Gerne lige med det samme, tak! 8D
    Great blog. c:
    Du fortjener et kæmpemæssigt bjørneknus og massevis af kager med regnbueglasur. :D

    SvarSlet