Pil, Anne Sofie og Anna

onsdag den 11. august 2010

Ventetiden er snart uudholdelig.

Ah! Fire dage endnu. Jeg kan stadig ikke helt begribe, at det er så tæt på... og så virker det desuden også, som om denne uge er den længste i hele mit liv. Tid, hvorfor samarbejder du ikke? Det er uretfærdigt, er det. Nu kan jeg altså ikke vente længere! Og noget andet, der er uretfærdigt, er at de fleste startede på deres efterskoler i søndags og sikkert har det fantastisk sjovt lige nu over en eller anden intern efterskolevittighed, imens jeg skal sidde herhjemme i min tomme stue og fundere over, hvordan det kan være, at jeg har nul overskud til at pakke. Selvom jeg har en enormt lang og vildt detaljeret pakkeliste. Det er egentlig ret tarveligt.
Men! Lige meget hvor bitter, jeg fremstår i denne tekst - er jeg det ikke! Jeg vil ikke bære nag. Og jeg er faktisk, helt ærlig talt, meget glad for tiden. Det skyldes blandt andet, at jeg fyldte 15 år i går (du ved, der hvor vejret var fantastisk?), og modtog uendeligt mange lykønskninger og fødselsdagshilsner på Facebook. Det varmer virkelig, når så mange dejlige mennesker tager sig tid til at skrive en lille hilsen. Og det er jeg virkelig taknemlig for! 8D
Jeg må på den anden side så også indrømme, at jeg er lidt misundelig på dem, der har fødselsdag i skoleåret, og ikke i sommerferien. For som jeg har forstået det, skulle det være utroligt skønt at fejre sin fødselsdag i selskab med sine efterskolekammerater. Det kommer jeg - desværre - ikke til at opleve. Tilgengæld får jeg lov til at forkæle dem, der faktisk har fødselsdag i skoleåret, og det giver mig altid en masse glæde at gøre noget godt for mennesker, jeg holder af - så jeg overlever nok! 8D

Orv, forresten, når engang mit kamera har tænkt sig at samarbejde eller i det mindste gå på kompromis, så lægger jeg lige et par få billeder ud fra vores fantastiske grillhygge-aften-halløj-ting-noget. Men jeg glemte lidt, at jeg havde mit kamera med, så jeg fik taget meget, meget få billeder. xD Men jeg skal nok lægge et par stykker ud! 8D ... På et eller andet tidspunkt, i hvert fald.

Udover det, venter jeg egentlig bare på at det bliver d. 15. august, så jeg langt om længe kan komme afsted.

Hej-hej! C:
- Loui.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar