Pil, Anne Sofie og Anna

lørdag den 14. august 2010

15 timer endnu!

... Og jeg er hverken overgearet, ekstatisk, rastløs, skrigende eller noget som helst. Jeg sidder blot i min stue foran min mors computer, imens jeg stilfærdigt lader mine fingre glide over tastaturet. Den voldsomme regn trommer på vinduerne og det brager stadig med hidsig torden. Men i morgen vil solen skinne, siger DMI. I hvert fald der, hvor jeg skal hen - på en smal, men overraskende lang ø, hvis indbyggere af og til godt kan snakke lidt sjovt. Jeg føler mig foruroligende stille og afslappet, og den eneste grund til det er... at jeg faktisk stadig ikke kan fatte, at jeg skal afsted. At i morgen skifter jeg hjem - bare for en stund - og skal dele spisestue med næsten hundrede andre elever. I morgen skal jeg opleve en total omvæltning af mit liv. Og jeg kan overhovedet ikke få den tanke ordentligt indprentet i mit hoved. Jo, jeg glæder mig, og alt det der - jeg kan bare ikke forstå, at det er så pokkers tæt på.

Jeg blev færdig med at pakke for fyrre minutter siden - sikke et helvede - og følelsen, lettelsen, der overvælder en bagefter, er så dejlig! Min mors lille blå bil er proppet til randen, cyklen sidder (omend lidt vakkelvornt) fast på bagklappen, og tøjet til den store dag er fundet frem. Hvor er det vildt! Det er så ubegribeligt, så surrealistisk, at jeg om et par dage sidder på mit værelse og synger sange med mine nye roomies eller sidder rundt om et stort bål ved stranden sammen med resten af skolen eller hygger i opholdsstuen med dyne, fjernsyn og the. Jeg glæder mig utroligt meget, men som sagt har jeg det stadig som om, at jeg først skal starte om et helt halvt år...

Jeg har jo lovet billeder fra vores grilhyggeaften, men, dum som jeg er, har jeg pakket min egen computer med billederne på ned. Det er naturligt, selvfølgelig, siden jeg skal afsted til efterskolen om halvt døgn, men jeg ved godt, at jeg burde have lagt billederne ind først. >___< Desværre husker jeg ikke så godt, og havde glemt det. UNDSKYLD! Jeg lover, at jeg lægger billeder ind i næste weekend. Jeg lover det! C:

Det var lige en kort tekst om mine tanker omkring efterskolen, der nærmer sig med hastige skridt. Nu må jeg hellere se og pakke sammen, så jeg kan få en god nats søvn, før det går løs i morgen. Må I allesammen sove godt og drømme om guddommelige chokoladekager og himmelsk chaithe!

Godnat.
- Loui. n__n

Ingen kommentarer:

Send en kommentar