Pil, Anne Sofie og Anna

mandag den 11. oktober 2010

Linjeuge!

Jeg sidder foran computerskærmen, gumler på indholdet af en slikpose, jeg fik foræret af min farmor i går, og lytter til Cleos vidunderlige sangstemme og de blide toner fra hendes guitar. Jeg føler mig så glad i dag – måske har det noget at gøre med, at alle kom tilbage i går, og jeg fik snakket ordentligt igennem med alle mine roomies omkring hvad der var sket og sådan. Og så er der selvfølgelig en anden faktor der spiller lidt ind;

Vi har linjeuge!

På Lones teaterhold skal vi kreere et stykke, der skal vises for forældre og anden familie på fredag. Og bagefter har vi efterårsferie – jeg må få lavet nogle aftaler med diverse mennesker, hvis jeg ikke har lyst til at sidde derhjemme og kukkelure og dermed kede mig ihjel.

Men LINJEUGE! Ah. Jeg en del af et fantastisk teaterhold (det bedste, faktisk), vi har en skøn lærer, og selvom vores stykke er et seriøst et af slagsen, så er jeg sikker på, at vi nok skal få os grinet igennem alle forberedelserne.


Så, ja. Alting er i den skønneste orden. Dejlig skole, dejlig linje, dejlige roomies. 8D


Må jeres uge blive lige så vidunderlig som min! C:

- Luffe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar